De la bòveda terrestre

Quelcom em sosté en aquest ordre de coses. Aquí, a la meva òrbita terrestre. Feta de retalls. De llocs que em fregaren la pell abans de convertirse en terra, cel, aigua o foc. M'allistà, ja he perdut el compte de quan. Els dies transcorren sense permís com si tinguessin les claus de totes les comportes. Hi ha tantes coses atresorades entre la carn i l'ós que a vegades perden el nom i l'aspecte. Només ells coneixen l'anatomia completa del meu cos. Així és com aquest univers d'objectes pren sentit.



Algo me apuntala a este orden de cosas. En esta mi órbita terrestre. Hecha de retales. De sitios que rozaron mi piel antes de volverse tierra, cielo, agua o fuego. Me alisté, ya perdí la cuenta de cuando. Los días pasan sin permiso como si tuvieran la llave de todas las compuertas. Hay tantas cosas atesoradas entre la carne y el hueso que a veces pierden el nombre y el aspecto. Sólo ellos conocen la anatomía completa de mi cuerpo. Así es como este universo de objetos cobra sentido.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada